Waarom je PVV moet stemmen: Het Correctief Referendum


Wilders

Wilders wordt vaak verweten dat hij een nazi is, of antidemocratisch. Dat hij mensen uitsluit en tegen elkaar op zet.

[Geert Wilders, PVV]: “De Nederlandse kiezers moeten de kans krijgen diverse keren per jaar via bindende referenda mee te beslissen over alle kwesties die zij belangrijk vinden.”

Wilders neemt het op voor de gewone man. Die heel goed door heeft dat politici niet te vertrouwen zijn. Die heel goed ziet dat Den Haag liever vandaag dan morgen het capitulatieverdrag zou tekenen. En dat valt helemaal niet goed bij onze Haagsche jongens en meisjes. Denk daar maar aan als Wilders weer allerlei braaksel over zich heen krijgt gekotst.

Je mag het eens of oneens zijn met wat ome Geert zegt maar hij is de enige nog die voor ons opkomt.

4 reacties

Opgeslagen onder Politiek

4 Reacties op “Waarom je PVV moet stemmen: Het Correctief Referendum

  1. Jan

    Zoals het er nu voor staat ga ik vrij zeker weer op de PVV stemmen. Het enige waar ik af en toe wat moeite mee heb is de toon waar het op moet gaan. Inhoudelijk is hij de enige die opkomt voor de Nederlander.

  2. G.Deckzeijl

    Iedereen die tzt PVV gaat stemmen kan ik verzekeren: u wordt belazerd!
    Een partij die nota bene vindt dat Edward Snowden -waar we zo vreselijk veel aan te danken hebben- opgesloten zou moeten worden, neem ik
    niet langer serieus.
    En ze vertikken het ook nog om te verklaren WAAROM die opsluiting nodig is.
    http://fubar.mobi/2015/10/31/pvv-wil-snowden-opsluiten/
    Hier is nog een reden waarom de PVV voor mij heeft afgedaan:
    http://www.osl-stavast.nl/stavast-columns/blij-met-wilders/
    Geen misverstand: mijn besluit heeft niks te maken met mijn aversie
    tegen de islam in Nederland, de EU en de rest van de wereld.
    Dat gedrocht hoort op de vullishoop van de geschiedenis!
    http://www.pi-news.net/2013/11/der-islam-gehort-auf-den-mullhaufen-der-geschichte/

  3. Jan

    Wat moet ik dan wel stemmen? 50+?

Kom maar door!

