Hoe moslims zichzelf in rap tempo buitenspel zetten: Rappertje Appa


RappertjeAppaIsEenAntisemiet

Holocaust

Ene Appa -rapper van beroep- vindt de holocaust maar niks. Is zelfs allemaal gelogen. Op zich geen vreemde opvatting binnen Islamitische kringen maar misschien toch wat extreem?

Vrijheid van Meningsuiting

Dit rappertje mag van mij roeptoeteren wat hij wil -ook al is het ontkennen van de holocaust verboden in NLD, mij zul je daar niet over horen- maar dat wil niet zeggen dat ik het er mee eens ben. Sterker nog, is vind het om te kotsen zo smerig.

De VvMU is een groot goed maar daar hoort als een eeneiige tweeling de Vrijheid van Associatie bij. Ik hoef namelijk niet met mensen zoals deze Appa om te gaan. Ik hoef ook niet met mensen om te gaan die wel met deze Appa omgaan. Sterker nog, ik hoef niet om te gaan met wie dan ook van wie ik ook maar het donkerbruine vermoeden heb dat ze deze Appa wel eens een warm hart toe zouden kunnen dragen.

De segregatie is compleet

Deze Appa is een soort spreekbuis voor een deel van de Moslimgemeenschap in Nederland en zo lang dat zo blijft wil ik daar niets meer mee te maken hebben. En denk maar niet dat hij uniek is. Deze houding komt veel vaker voor.

1 reactie

Opgeslagen onder Islam

Een Reactie op “Hoe moslims zichzelf in rap tempo buitenspel zetten: Rappertje Appa

  1. G.Deckzeijl

    Vent is gewoon een onvervalste jodenhater. Dat zijn die tapijtvreters allemaal, vanaf dag één. Eeuwenoude verzonnen bloemlezing van haat> http://tinyurl.com/ntaco4x

Kom maar door!

